środa, 6 maja 2015

Zaplątani

Hej, jak obiecałam grę i animację to będzie :)
  Tym razem zabiorę się za animacje pod tytułem ,,Zaplątani". Film z 2010 roku produkcja Diseya więc powinien być śmieszny i trochę wzruszający. Wczoraj wieczorem nudziło mi się i zaczęłam szukać jakiejś animacji do obejrzenia. I youtube jako pierwsze wyszukał właśnie tą animacje, więc włączyłam. O czym film? Film opowiada historię pewnej dziewczyny imieniem Roszpunka, jest ona zaginioną księżniczką, ale nikt o tym nie wie oprócz jej fałszywej matki. Zamknęła Roszpunkę w wieży. Ale jaki był tego cel? Przed narodzinami Roszpunki królowa wypiła napar z magicznego kwiatu, z którego płynęła czarodziejska moc. Więc wiedźma porwała dziecko aby być wiecznie młodą i nigdy nie ścięła jej włosów. Akcja rozpoczyna się dopiero w tedy gdy do wieży wpada bandyta. Ukradł on koronę zaginionej królewny, i tam się schował.


Polecam na wieczór :) By
 

  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz